Worldline on vuonna 1974 perustettu Euroopassa suuntaa luova monikansallinen maksu- ja tapahtumapalveluyritys. Loppuvuodesta 2022 aloitimme yhteistyön heidän kanssaan, jonka missiona oli kasvattaa brändikuvaa ja tunnettavuutta sekä hankkia tuotteita yleiseen arkikäyttöön. Jutussa esiintyy Suomen Worldlinen maajohtaja Juha Einesalo, joka kertoo heidän kokemuksistaan Mastermarkin asiakkaana.
Einesalon kommenteista huokui tyytyväisyys nopeaan ja tehokkaaseen asiakaspalveluun sekä tuotteiden ennennäkemätön laatu. Kysyimme Einesalolta mikä on oleellisin asia, jonka takia hän suosittelisi palvelujamme. Lyhyesti ja ytimekkäästi Einesalo kommentoi: ”Asioimisen helppous ja hyvä palvelu.”
Frendy on vuonna 2021 perustettu omien sanojensa mukaisesti liike-elämänlaadusta huolehtiva IT-kaveri. Frendyn tavoitteena on palvella pieniä ja keskisuuria yrityksiä parhaalla mahdollisella osaamisella ja paikallisella tuella läpi Suomen. Yhteistyömme alkoi loppukesästä 2022, jonka tarkoituksena oli vahvistaa tuoretta brändiä, perustaa toimiva verkkokauppa sekä vastata tuotannosta ja logistiikasta. Jutussa esiintyy Frendyn markkinoinnin asiantuntija Anu Rajaharju.
Kokemus Mastermarkilla on ollut alusta alkaen positiivinen. Heille luotiin sopiva ja helppo konsepti ostaa, henkilökuntaa on ollut helppo lähestyä, tarpeet ja toiveet on ymmärretty sekä asioiden sujuvuudesta on pidetty huolta. Yhteenvetona Rajaharju nosti palvelustamme: ”Toimiva kokonaisuus, laadukkaat tuotteet ja erinomainen asiakaspalvelu. Ei markkinoiden halvin, mutta laadulla on aina hintansa.”
Tibnor on SSAB:n tytäryhtiö, joka toimii Pohjoismaissa ja Baltiassa johtavana teräksen jakelukanavana. Yhteistyömme juuret ulottuvat vuoteen 2016 asti, jolloin tuotteita on hankittu tarpeiden mukaisesti. Viime vuoden puolella tarve asiakaslahjoista lisääntyi ja syntyi ajatus räätälöidystä verkkokaupasta helpottamaan tarpeita. Jutussa esiintyy Tibnorin Hannele Jokinen, joka kertoo heidän saamastaan palvelusta Mastermarkilla.
Kuten Jokinen toteaa: ”Pitkä yhteistyö luo hyvät puitteet laadukkaalle toiminnalle.” Tavoitteenamme Mastermarkilla on aina palvella jokaista asiakasta henkilökohtaisesti sekä räätälöidä palvelujamme asiakkaidemme toiveiden ja tarpeiden mukaisesti. Ammattitaitoinen palvelu takaa pitkät yhteistyöt ja tyytyväiset asiakkaat. Kokonaisuutena Jokinen kuvailee kokemustaan Mastermarkilla: ”Positiivinen, palvelualtis ja yhteyshenkilö tiedostaa hyvin meidän tarpeemme.”
Läänin kuljetus on vuonna 1962 Turussa perustettu rakentamisen ammattilaisille palveluja tarjoava yritys. Yhteistyömme juuret ulottuvat vuoteen 2019 saakka, jolloin kaikki on alkanut brändätyistä sateenvarjoista. Nykyään tuote tarpeet ovat laajentuneet henkilöstön palkitsemiseen sekä asiakas- ja yhteistyökumppanilahjoiksi. Jutussa esiintyy Läänin kuljetuksen kuljetuspäällikkö Vesa Varjo, joka jakaa kokemuksiaan Mastermarkin asiakkaana.
Yrityksen brändivärit toistuvat upeasti niin merkkauksissa kuin itse tuotteissa sekä tuotteisiin on oltu tyytyväisiä niin laadun kuin laajan valikoiman puolesta. Yhtenä positiivisena yllätyksenä Varjo kertookin olevansa tyytyväinen siihen, että heillä on oma yhteyshenkilö, joka vastaa henkilökohtaisesti heidän tarpeistaan.
Alepa on Mastermarkin uusi asiakas, jolle toteutimme logotuotemalliston. Haastattelimme yrityksen ryhmäpäällikköä Tuomas Muloa heidän kokemuksistaan asiakkaanamme.
Mulon mukaan uniikit tuotteet ovat saavuttanut suuren suosion ja he ovat tyytyväisiä mutkattomasta yhteistyöstä sekä yllättävästä positiivisesta kysynnästä. Mastermark yhteistyökumppanina on osallistunut ideointiin tulevien tuotteiden osalta ja tarjonnut meille innovatiivisia ajatuksia seuraaviksi kaupunginosatuotteiksi. Tuntuu, että myös Mastermarkin porukka on innostunut asiakkaidemme tapaan näihin uniikkeihin tuotteisiin, kertoo Mulo.
Mastermark toteutti Kuopion kaupungin uuden brändin mukaisen malliston, joka koostui edustustekstiileistä ja lahja- ja jakotavaroista. Haastattelimme Kuopion kaupungin markkinointikoordinaattoria Laura Kokkoa heidän kokemuksestaan asiakkaanamme osana brändin uudistamista.
Uudistettu Kuopio-brändi on viety selkeämpään, vahvempaan ja erottuvampaan suuntaan rikkomatta kuitenkaan kytköstä menneeseen. Yhtenäinen viesti ja ilme vahvistavat mielikuvaa Kuopiosta matkalla kohti hyvän elämän pääkaupunkia. Tuotimme yhteensä 15 erilaista tuotetta, tekstiileistä toimistotarvikkeisiin ja termospulloista reppuihin, Kokko sanoo.
Korona-ajan jälkeinen brändituotteiden tarve pääsi yllättämään Narvin, sekä heidän myyntijohtajansa Jesse Hämäläisen. Tarve brändituotteille kohdistui yritysasiakkaille, sekä messutapahtumissa kuluttajille. Pääsimme Mastermarkilla tarjoamaan brändituotteita Narvin tarpeisiin, jonka myötä Hämäläinen kehuu saumatonta yhteistyötämme. Hämäläinen kokee, että Mastermarkille voi esittää yrityksen tarpeet, jonka jälkeen hoidamme loput ideoinnista lähtien.
Mastermarkin palveluissa on erityisesti yllättänyt kuinka sujuvaa, rentoa ja kekseliästä toimintanne on. Itse on vain tarvinnut valita valikoimasta sopivat tuotteet, jonka jälkeen ne ilmestyvät meidän brändimme väreissä ja ilmeellä, Hämäläinen sanoo.
Nitor on vuonna 2007 perustettu Suomessa ja Ruotsissa toimiva ohjelmistoyritys, jossa digitaaliset insinöörit luovat kehittyviä palveluja, uudistavia työtapoja ja strategista ketteryyttä.
Nitor on tehnyt jo pidempään yhteistyötä Mastermarkin kanssa. Olemme saaneet toteuttaa heille muun muassa asiakasjoululahjoja, konttoritarvikkeita, sekä logotuotteita henkilöstölle ja asiakkaille. Viimeisimpänä olemme toteuttaneet Nitorille Sustainable pace -urheiluvaatesarjan. Vaatesarjan on suunnitellut Jyri Konttinen Nitorilta.
Mastermarkin valikoimasta saa tunnettujen ja tuntemattomienkin brändien tuotteita ja valikoimassa on paljon esimerkiksi kierrätysmateriaalista valmistettua. Aika moni asia on tuntunut järjestyvän, vaikka ei ole ollut katalogissa.’’ Laura Lampinen Nitorilta sanoo.
Dream Broker on Mastermarkin uusi asiakas, jolle toteutimme logotuotteen. Dream Broker sponsoroi Suomea edustavaa joukkuetta Baltian suurimmassa purjehduskilpailussa, ja päätti tilata miehistölle asianmukaiset lippikset. Haastattelimme yrityksen markkinointijohtaja Alexandra Taimitarhaa heidän kokemuksestaan Mastermarkin asiakkaana. Taimitarha kertoo, että sponsorointimahdollisuus tuli ilmi vain kuukautta ennen purjehduskilpailua, joten aikaikkuna oli kapea.
Olimme erityisen tyytyväisiä Mastermarkin joustavuuteen heidän priorisoidessaan tilauksemme ja meidät asiakkaana”, sanoo Taimitarha ja kiittää erityisesti yhteyshenkilöään, joka “hoitaa homman aina kotiin”. Kisaan tarvittiin laadukas, logomerkattu tuote, jonka piti olla näkyvä, säänkestävä ja erottua muista brändätyistä varusteista.”, kertoo Taimitarha.
Siili Solutions aloitti brändiuudistuksen keväällä 2020. Uudella brändi-ilmeellä suunniteltiin muun muassa tekstiilejä ja asiakaslahjoja. Brändiuudistuksen yhteydessä kilpailutettiin lahja- ja logotuotteiden toimittajat ja toimittajaksi valittiin Mastermark.
Kumppanivalinnassa olimme todella tarkkoja. Tärkeimmäksi valintakriteeriksi muodostui se, että huomasimme Mastermarkin olevan kumppani, joka pystyy viemään läpi haastavankin projektin tiukalla aikataululla. Valintaa ei ole tarvinnut katua, olemme oikein tyytyväisiä”, kertoo Siili Solutions Markkinointi- ja viestintäjohtaja Antti Kiukas.
Mastermarkille tärkeintä on tyytyväiset asiakkaat. Tiedämme onnistuneemme, kun asiakkaamme lähestyvät meitä uuden tilauksen kanssa ja saamme jatkaa yhteistyötämme. Yksi pitkäaikaisista asiakkaistamme on Hertz, jonka kanssa yhteistyö on jatkunut jo yli kymmenen vuotta. Haastattelimme Hertzin markkinointipäällikköä Carolina Harjulinia heidän asiakkuudestaan ja yhteistyöstämme.
Pitkään jatkuva yhteistyö edellyttää asiakkaan ja myyjän välistä luottamussuhdetta. Harjulinin mukaan yhteistyö onkin aina sujunut erittäin hyvin ja he Hertzillä voivat luottaa, että kanssamme hommat hoituvat.
Tuotteet ovat aina sovitusti meillä. Luotamme Mastermarkiin, kertoo Hertzin markkinointipäällikkö Carolina Harjulin.
Taideyliopisto tarvitsi tuotteita liikelahjoiksi sekä giwe away –tuotteiksi tapahtumiin ja messuille. Värikäs kokoelma toteutettiin yhteistyössä Mastermarkin kanssa. Taideyliopisto päätyi keskittämään tuotekokoelman Mastermarkille, koska he kokivat saavansa näin parhaimman hyödyn.
Keskittämällä he pystyivät varmistamaan, että kokoelma pysyy yhtenäisenä. Tuotteissa on otettu huomioon ekologisuus ja kokoelma on visuaalisesti yhtenäinen.